27 Ekim 2013 Pazar

Pratik Pazar Kahvaltısı

Hazırlama süresi: 15 dk.

Merhaba,

Pazar günleri genelde geç kalkmak istediğim için genelde uzun uzun kahvaltı hazırlamaya vaktim olmuyor. Bu yüzden normal kahvaltılıklarla beraber pratik bir sıcak hazırlıyorum. Bugün menemen tadında bir sucuklu yumurta hazırladım. Küçük porsiyonluk fırın kaplarıyla mikrodalgada hazırladım. Bu küçük kapları çok seviyorum. Çünkü hem servis yapma derdi olmuyor, hem de özellikle misafir sofralarında daha şık görünüyor.




Gelelim nasıl hazırladığıma....

Öncelikle sucukları doğrayıp kaplarıma aktardım. Arkasından rendelenmiş domates ve doğranmış biberlerimi  yine kaplarıma paylaştırdım. Her birine fındık kadar tereyağı ekleyip,  tuz serptikten sonra, mikrodalga fırınımda (360 W) 2 dk pişirdim. Çıkardığımda domatesler erimişti. Yumurtaları porsiyon başına birer adet olacak şekilde ekleyip, tüm malzeme ile karıştırdım, tekrar mikrodalgaya verdim. 2 dk. sonra menemenimiz hazırdı. Ben kahvaltıda soğan veya soğanlı bir şey yemeyi sevmiyorum. bu yüzden bu tarifte soğan kullanmadım. Soğanı kavurmak gerektiğinden mikrodalgada yapılamayabilir.

Bu 2şer dklık aralarda diğer kahvaltılıkları hazırladım. Peynir, domates, salatalık vazgeçilmezim. mandıradan aldığımız zeytin salatası da yemesi pratik ve lezzetli diyebilirim. Eşim de simit almıştı. Bana göre oldukça göz doyurucu, lezzetli ve pratik bir kahvaltı oldu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder